Ons Team

Marcel Krijkamp

Functie Eigenaar en Kapper

Over

Ik ben Marcel, ik ben 50 jaar en zit al 30 jaar in het vak. Ik kom uit een kappersfamilie, ben een geboren Nijkerker en hou van deze stad. Ik maak graag mensen blij met een mooi kapsel. Met al mijn diploma's zijn wij een erkend kapsalon met veel ervaring. Tot snel!

Helena Livestro

Functie Kapster

Over

Hoi, Ik ben Helena en ik kom uit Nijkerk. Ik ben 52 jaar. Ik werk al 35 jaar als kapster vanaf mijn leerling tijd. 4 jaar geleden ben ik begonnen bij Kapsalon Elegance. Wat ik leuk aan dit vak vind is dat je mensen ziet genieten in de stoel als hun haren gedaan worden. Wij zijn een salon voor jong en oud, en dat houdt het vak leuk!

locatie

Onze zaak ligt in het centrum, en is gemakkelijk te vinden. De zaak ligt op de kruising van de Catharinastraat, de Gasthuisstraat en de Kerkstraat.
Vanaf de Kerkstraat loop je recht op de zaak af (zie 1e foto hieronder).
Hieronder kunt u een routebeschrijving vinden, die u gemakkelijk via Google Maps naar de zaak leidt. Ook vindt u hieronder foto's van de locatie om de zaak heen.